Esperpèntica situació viscuda en un establiment de Lidl després que a una clienta no li agradés un dels últims canvis implantats per la companyia.
La dona va visitar un establiment de la cadena alemanya a la República Txeca i va fer la compra com feia habitualment. Quan va voler pagar, va dirigir-se a les noves caixes d’autopagament que l’empresa està instal·lant en molts dels seus supermercats, inclosos els de Catalunya i Espanya, i va escanejar els productes.
Tal com recull el portal ‘Techsvet’, el problema va arribar quan es va disposar a pagar en efectiu i va veure que aquestes caixes no ho permeten, sinó que obliguen els clients a pagar amb targeta o amb el telèfon mòbil. La dona va entrar en còlera i va reclamar als treballadors poder pagar en efectiu, però li van indicar que les caixes no ho permetien.
Enfadada, la dona va deixar tots els productes a sobre de la caixa i va marxar del local, deixant la caixa inoperativa durant una estona fins que els treballadors van netejar-la i van retirar tots els productes que la dona no va voler endur-se.